Deliya malen suwada ganna ( ඩේලියා මලෙන් සුවඳ ගන්න ) Lyrics - Kingsly peiris

 



ඩේලියා මලෙන් සුවඳ ගන්න සීතල රටට
මෙහි ලියා තියන දිනයට ඔබ ඇවිත් යනවද
වේලිලා තියෙන ගහකොල නිල් පාට වැටෙන්න
ආදරය සඳක් වෙවා හදවතට සිබින්න

තවු තිසා දෙවු ලොව දෙවිලියන් වැඩියට
තවු තිසා දෙවු ලොව දෙවිලියන් වැඩියට
මට වඩා ලස්සනයි මගෙ පෙම් කුමරි වැඩියම
ඔබෙ හසුන් පතම සිප ගත්තෙමි ඔබ සිතා මම

ඩේලියා මලෙන් සුවඳ ගන්න සීතල රටට
මෙහි ලියා තියන දිනයට ඔබ ඇවිත් යනවද
වේලිලා තියෙන ගහකොල නිල් පාට වැටෙන්න
ආදරය සඳක් වෙවා හදවතට සිබින්න

පහුවෙලා නිදි දුව නිදියන්න බැහැ මට
පහුවෙලා නිදි දුව නිදියන්න බැහැ මට
සඳ ඇවිත් කියා දෙනවා ආදරේ කවි පද
මට මතක් උනා අප හමුවුනු පලවෙනි දවස

ඩේලියා මලෙන් සුවඳ ගන්න සීතල රටට
මෙහි ලියා තියන දිනයට ඔබ ඇවිත් යනවද
වේලිලා තියෙන ගහකොල නිල් පාට වැටෙන්න
ආදරය සඳක් වෙවා හදවතට සිබින්න




No comments:

Post a Comment

Popular Posts